Welcome to jlfusion

Featured Featured Work

Projects

images youtube picasa google twitter email

I ♥ Pony Malta

Sunday, January 31, 2010



Today i will tell you about my favorite Soft drink Pony Malta
Pony Malta is a carbonated malt beverage from columbia
tasting like caramel and vanilla with malt
is non-alcoholic but boost me all the way to the moon

I never forget the first time I drank Pony malta
I wanted to try a new beer so i buyed this one
Once home and reading the bottle label
I realized I made a misstake
this was not beer
I opened the bottle and though hey let's try it anyway
That First taste made all my senses explode.
The more i drank pony malta the more i wanted it.
Everytime i open a Pony malta bottle is like christmas

Take a look at my Videos drinking pony Malta:







As you can see on the Videos Pony malta ROCKS
Is one of those moments when a misstake turn into sucess
Pony malta is avaible in Spain in El corte ingles and Mercadona.
and many South-america countries
You can also get similar soft drinks under other brands in many places in the world.

- Note -
This is the first atempt in multi-language blogging
before i blogged only in English 
let me know what you think about this
i may not blog multi-language everytime but it reach out to more people that way

Spanish:
Hoy hablare de mi bebida favorita Pony Malta
Pony malta es una bebida refrescante de Columbia
sabe a caremelo con vanilla y malta.
Es sin Alcohol pero me manda a la luna como un petardo.

Nunca olvidare la primera vez que me bebi un Pony malta
Queria probar una nueva cerveza y me compre esta.
Una vez en casa y despues de leer la etiqueta
me di cuenta del error esto no era cerveza
Pense No pasa nada lo probare aber que tal
Abri la bottela y al probarla todos mis sentidos explotaron
cuanto mas la bebi mas pony malta queria
y cada vez que abro una botella es como navidad.

Pony Malta esta ricisima es uno de esos momentos
donde un error se vuelve exito.
Pony Malta esta disponible en España en El corte ingles y Mercadona
y algunos paises en Sud-america.
Tambien existen otras marcas a nivel mundial que vende bebidas maltas.

- Nota -
Este es mi primer intento de Blogear en varios lenguas
Antes solo blogeaba en ingles.
Dejame saber tu opinion sobre esto.
Probablemente no blogeare en varios lenguas siempre
pero cuando lo aga creo que llega a mas gente.

 Norwegian:
Idag skal jeg fortelle om min favoritt leskedrikk Pony Malta
Pony Malta er en slags brus som kommer fra Kolumbia
den smaker som karamell og vanillje med malta
Den er alkoholfri men sender meg til månen.

Jeg glemmer aldri den første gangen jeg drakk en Pony Malta
Jeg ville prøve en ny Øl og kjøpte denne
Når jeg kom hjem og etter å lese ettiketten
oppdaget jeg feilen dette var jo ikke øl
Jeg tenkte det skader ikke prøve så jeg åpnet den
Når jeg prøvde den ekploderte alle mine følelser
desto mer jeg drakk desto mer pony malta ville jeg ha
det er JUL hos meg hver gang jeg åpner en flaske med pony malta.

Pony Malta er helt herlig
Det er et perfekt eksempel på når en feil  forandres til suksess
Pony Malta selges i Spania på El corte ingles og Mercadona
og i noen land i sør-amerika.
Det fins også andre merker verden over som lager lignende malta drikker.

- Notis -
Dette er mitt første forsøk å blogge på flere språk
før blogget jeg bare på engelsk
legg gjerne inn din mening om det.
Blogger nok ikke hver gang på flere språk
men når jeg gjør det når det jo ut til flere.

0 comments:

Post a Comment